Regulamin IV Konferencji „Ozon w Polsce”
organizowanej w dniu 05 września 2024 r.
I. Postanowienia Ogólne
-
-
- Inicjatorem oraz Organizatorem IV Konferencji „Ozon w Polsce” (dalej zwana Konferencją) odpowiedzialnym za sprawy organizacyjne, techniczne, merytoryczny program Konferencji oraz rejestrację uczestników jest Firma WOFIL Robert Muszański z siedzibą w Krynicy-Zdroju .
- Konferencja odbywać się będzie w dniu 05 września 2024 r.
- Celem Konferencji jest przede wszystkim zapoznanie Uczestników Konferencji z aktualnymi zagadnieniami związanymi ze stosowaniem technologii oraz wymiana doświadczeń w tym zakresie.
- Organizator własnym staraniem pozyskuje Partnerów Konferencji. Środki na organizację konferencji Organizator pozyskuje z wpłat sponsorskich, pozostałą część pokrywa ze środków własnych.
- Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
-
Regulaminie – należny przez to rozumieć niniejszy regulamin Konferencji;
Rejestracji – należy przez to rozumieć formularz rejestracji zgłoszenia do udziału w konferencji.
Rejestracja dostępna jest pod adresem www.ozonwpolsce.pl
Konferencji – należy przez to rozumieć konferencję ogłoszoną zgodnie z niniejszym Regulaminem;
Organizatorze – należy przez to rozumieć WOFIL Robert Muszański z siedzibą w Krynicy-Zdroju przy ul. Rzeźnianej 10/1.
II. Zasady udziału w konferencji
-
-
- W Konferencji mogą brać udział:
- Członkowie zarządów oraz pracownicy Spółek Wodociągowych;
- Członkowie zarządów oraz pracownicy Spółek Samorządowych;
- Pracownicy Instytucji i Organizacji Branżowych;
- Członkowie zarządów oraz pracownicy firm produkcyjnych z branży spożywczej, rozlewniczej, chemicznej;
- Inne zaproszone przez Organizatora osoby.
- Uczestnictwo w Konferencji wymaga rejestracji i uiszczenia ewentualnej opłaty za nocleg, zgodnie z wybraną opcją w formularzu zgłoszeniowym.
- Organizator roześle drogą elektroniczną informację do wybranych organizowanej Konferencji. Wraz z informacją o Konferencji Organizator wyśle komunikat dotyczący elektronicznej rejestracji na stronie ozonwpolsce.pl
- Formalne zgłoszenie i potwierdzenie udziału w Konferencji dokonuje się poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego oraz opłacenie kosztów noclegu, jeżeli takowe zostały zadeklarowane.
- W Konferencji mogą brać udział:
-
III. Rezygnacje
Rezygnację z udziału w Konferencji należy zgłaszać pisemnie (wysyłając informację pocztą elektroniczną) i potwierdzić telefonicznie. W przypadku złożenia rezygnacji z udziału po 13 sierpnia 2024 r. opłata za nocleg nie będzie zwracana.
IV. Postanowienia końcowe
-
-
- Organizator zarówno z własnej inicjatywy, jak również na polecenie sponsora lub sponsorów jest uprawniony do odmowy rejestracji zgłoszonego uczestnika lub wykluczeniu z konferencji uczestnika już zarejestrowanego, w szczególności gdy zgłaszana osoba pozostaje poza kręgiem osób wymienionych w pkt. II ust. 1, a także z innych ważnych przyczyn.
- Uczestnicy Konferencji wyrażają Organizatorowi zgodę na wykorzystanie w materiałach promocyjnych Konferencji dokumentacji zdjęciowej oraz nagrań audio i wizualnych w celach promocji Konferencji w latach przyszłych.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji prawnych i finansowych w stosunku do uczestników Konferencji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyduje organizator Konferencji.
-
V. RODO
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Organizator, tj. WOFIL Robert Muszański. Może się Pani/Pan skontaktować z administratorem w następujący sposób:
a) listownie na adres: ul. Rzeźniana 10/1, 33-380 Krynica Zdrój
b) przez e-mail: iodo@wofil.pl
c) telefonicznie na numer 735 315 900.
2. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w związku z organizacją i wzięciem udziału w Konferencji, w celach związanych z:
a) kontaktem w sprawach organizacyjnych
b) sporządzaniem list uczestników (identyfikatory)
c) przygotowaniem i wysyłką publikacji pokonferencyjnej.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a oraz f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
a) Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu zgłoszeniowym. Wypełnienie i przesłanie Organizatorowi formularza rejestracji jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym formularzu zawartych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania powoduje niemożność zgłoszenia swojego udziału w konferencji. Natomiast podanie danych kontaktowych, tj. numeru telefonu, adresu e-mail nie jest niezbędne, ale umożliwi kontakt z Panią/Panem.
b) prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, poprzez rozpowszechnienie wizerunku uczestników konferencji w postaci zdjęć grupowych w celach informacyjnych.
3. Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia Konferencji oraz przez okres jednego roku po jej zakończeniu.
4. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe będziemy przekazywać podmiotom zaangażowanym w organizację Konferencji, w tym w szczególności hotelowi, z którego usług uczestnicy konferencji będą korzystać i podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych, za wyjątkiem danych zamieszonych na trwałych nośnikach (wydrukowanych w materiałach konferencyjnych);
b) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
c) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
d) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
e) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu, w tym na potrzeby marketingu bezpośredniego, lub realizacji zadania publicznego. UWAGA: w przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego można wnieść sprzeciw w dowolnym momencie bez względu na szczególną sytuację;
g) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Pani/Panu tylko co do tych danych, które przetwarzamy w sposób zautomatyzowany, czyli w formie elektronicznej, na podstawie umowy z Panią/Panem lub na podstawie Pani/Pana zgody;
h) prawo do niepodlegania wyłącznie zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
i) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Prawo wycofania zgody
W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody –ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny, bądź adres e-mailowy: iodo@wofil.pl